فیلم دراما | دانلود فیلم جدید، دانلود فیلم خارجی

وبلاگ فیلم دراما دانلود فیلم های جدید سینما با کیفیت عالی HD بهمراه لینک مستقیم

فیلم دراما | دانلود فیلم جدید، دانلود فیلم خارجی

وبلاگ فیلم دراما دانلود فیلم های جدید سینما با کیفیت عالی HD بهمراه لینک مستقیم

معرفی انیمیشن Doraemon: Nobita's Little Star Wars 2021 + خلاصه داستان

انیمیشن Doraemon: Nobita's Little Star Wars 2021 (جنگ ستارگان کوچک نوبیتا) یک فیلم انیمیشن ژاپنی در سبک اپرای فضایی است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این چهل و یکمین فیلم Doraemon است و به عنوان بازسازی فیلم Doraemon: جنگ ستارگان کوچک نوبیتا محصول 1985 ساخته شده. این فیلم پس از به تعویق افتادن از 5 مارس 2021 به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در ژاپن در 4 مارس 2022 اکران شد.

 

 

فرضیه داستان این انیمیشن از این قرار است که یک روز، نوبیتا موشک کوچکی را انتخاب می کند که از آن یک موجود بیگانه انسان نمای کوچک به نام پاپی بیرون می آید. او از سیاره ای به نام پیریکا به زمین می آید تا از ارتش شیطانی PCIA فرار کند. در ابتدا Doraemon و دوستانش از اندازه کوچک پاپی گیج می شوند، اما با ابزار "Small Light" کوچک می شوند و با هم بازی می کنند.

با این حال، کشتی جنگی نهنگ شکل که در تعقیب پاپی بود به زمین می آید و به آنها حمله می کند. پاپی خود را سرزنش می کند که همه را درگیر کرده است اما سعی می کند با ارتش PCIA مبارزه کند. برای محافظت از پاپی و سیاره اش، دورائمون و دوستانش به پیریکا سفر می کنند.

عوامل تولید انیمیشن Doraemon

·         سازندگان: Fujiko F. Fujio

·         کارگردان: سوسومو یاماگوچی

·         فیلمنامه: Dai Satō

·         طراحی شخصیت: کویچی مارویاما

·         طراحی مکانیکی: جونیا ایشیگاکی

·         موسیقی: تاکایوکی هاتوری

·         شرکت های سازنده: Shin-Ei Animation، Shirogumi، TV Asahi و ADK

Doraemon: Nobita's Little Star Wars 2021 در اولین آخر هفته خود با فروش حدود 350000 بلیت در سه روز اول در رتبه اول قرار گرفت.

خلاصع داستان انیمیشن Doraemon: Nobita's Little Star Wars 2021

یک روز، نوبیتا موشک کوچکی را انتخاب می کند که از آن یک بیگانه انسان نمای کوچک پاپی بیرون می آید. او از سیاره ای به نام "پیریکا" به زمین آمد تا از ارتش PCIA سیاره خود فرار کند. در همان ابتدا، Doraemon و دوستانش از اندازه کوچک پاپی گیج شده بودند، اما با گجت "Small Light" کوچک شدند و با هم بازی می کردند. با این حال، کشتی جنگی نهنگ شکل که پاپی را تعقیب کرد و به زمین آمد، به Doraemon و Nobita حمله می کند تا پاپی را بگیرد. پاپی خودش را سرزنش می کند که همه را درگیر کرده است، اما سعی می کند با ارتش PCIA مبارزه کند. برای محافظت از پاپی و سیاره اش پیریکا، دورائمون و دوستانش به پیریکا می روند. برای مشاهده لیست  به این لینک مراجعه کنید.


نقد و بررسی

فیلم Doraemon بار دیگر و پس از یک سال و نیم بازگشت! پس از تغییر صداپیشه Doraemon، فیلم های Doraemon گاهی حس جدید و گاهی حس یک بازسازی قدیمی را می دهند اما این کار یک بازسازی است

بازسازی اثر قدیمی

در مورد بازسازی یک اثر قدیمی، مقایسه آن با اثر قدیمی اجتناب ناپذیر است. به عبارت دیگر، بحث در مورد عناصر جدید اضافه شده است. عناصر جدید مختلفی وجود داشت، اما داستان اصلی را شکسته و به طور موثر مورد استفاده قرار گرفتند. با این حال، احساس کردم که فاز پایانی (مکانی که من را تحت تاثیر قرار داد و احساس خوب به من داد) مکانی متفاوت از قسمت اصلی بود.

قسمت های کوچک با هم تداخل پیدا کردند و در نهایت مرا تحت تأثیر قرار دادند

کارگردان فیلم Doraemon  در هر ساخت تغییر می کند. کارگردان این انیمیشن امسال Susumu Yamaguchi (کارگردان فیلم Keroro Gunso) است. او در یک مراسم عمومی چنین ابراز کرده بود:

"اگر شخصیت کلمات شجاعت و عشق را بگوید، آیا واقعی است؟ من معتقدم اگر شخصیتی بتواند احساسات صادقانه خود را صادقانه بیان کند، تماشاگر را تحریک می کنم." متوجه شدم که با تکرار اپیزودهای کوچک، نه کلمات، اپیزودها در نهایت در یک صحنه پایانی تاثیرگذار جمع شدند.

 صداپیشه مهمان

در فیلم Doraemon، بازیگران و کمدین های معروف به عنوان مهمان که البته با اهداف بازاریابی دور هم جمع شده اند، شرکت می کنند. در هریک از این انیمیشن های عاشقانه مزایا و معایبی در صداپیشگان وجود دارد، اما من درکل نسبت به عملکرد بازیگران و صداپیشگان این انیمیشن خوشبین هستم.

جمع بندی

با این تفاصیر انیمیشن جدید از سری  انیمیشن های Doraemon که با نام کامل Doraemon: Nobita's Little Star Wars 2021 منتشر شده، توانسته نظرات مثبتی از مخاطبان و منتقدان دنیای انیمه و پویانمایی دریافت کند. و به نظر می رسد گزینه ی مناسبی برای تماشای یک انیمیشن عاشقانه و ژاپنی به شمار می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد